Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-21 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 499 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
15.01.2020
SLEVY KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2019
Dnes spuštěny FINÁLNÍ slevy na kolekci PODZIM/ZIMA 2019. číst celé
06.01.2020
KOLEKCE JARO/LÉTO 2020
Zahájeno naskladnění kolekce JARO/LÉTO 2020.  číst celé
13.12.2019
SLEVY KOLEKCE PODZIM/ZIMA 2019
Dnes spuštěny slevy na kolekci PODZIM/ZIMA 2019. číst celé
Zobrazit všechny novinky
... bolí Vás nohy...??

Unavené, oteklé a bolestivé nohy jsou běžnou součástí každodenního života pro mnoho lidí. Nejčastějšími důvody unavených a bolestivých nohou může být nedostatečné prokrvení dolních končetin, artrózy kloubů dolních končetin a páteře, nadváha nebo nevhodná obuv pro vaše nohy....

  1. Úvod
  2. Výměna zboží/Reklamace
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

V případě, že Vám zakoupené zboží nebude vyhovovat, máte do 14 dnů od doručení právo na jeho vrácení a na vrácení peněz za jeho pořízení. Po zpětném obdržení zboží Vám bude na účet připsána částka objednávky (bez částky poštovného, pokud bylo hrazeno a nebyla využita služba „doprava zdarma“).

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení.

Zboží nám zašlete prosím v originálním nepoškozeném obalu, s vyplněným formulářem pro odstoupení a s kopií dokladu o zakoupení zboží v našem obchodě. Dopravu zboží od zákazníka zpět k prodejci hradí vždy zákazník. Zásilku není možné poslat zpět na dobírku.

.

Zboží odešlete na adresu:
Dr.KUBBA - zdravá obuv
OC OLYMPIA OLOMOUC
Olomoucká 90
777 00 Velký Týnec  

Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě, že Vám zakoupené zboží nebude vyhovovat, můžete ho vyměnit za jiné zboží stejné nebo vyšší hodnoty. Při výběru nového zboží s nižší hodnotou Vám nebude moci být rozdíl částky vrácen. Po zpětném obdržení zboží zpracujeme Vaši žádost a požadované náhradní zboží Vám bezplatně zašleme na adresu uvedenou v objednávce.

Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky používání či opotřebení.

Zboží nám zašlete prosím v originálním nepoškozeném obalu, s vyplněným formulářem pro výměnu zboží, ve kterém bude specifikováno požadované náhradní zboží, a s kopií dokladu o zakoupení zboží v našem obchodě. Dopravu zboží od zákazníka zpět k prodejci hradí vždy zákazník. Zásilku není možné poslat zpět na dobírku.

Zboží odešlete na adresu:
Dr. KUBBA – zdravá obuv
OC OLYMPIA OLOMOUC
Olomoucká 90
777 00 Velký Týnec  

Zde si můžete stáhnout formulář pro výměnu zboží.

REKLAMACE

V případě, že dojde k poškození zboží v záruční lhůtě, máte právo na jeho reklamaci.

Zboží nám zašlete prosím spolu s vyplněným reklamačním formulářem, ve kterém uveďte popis závady, a s kopií dokladu o zakoupení zboží.

Zboží odešlete na adresu:
Dr. KUBBA – zdravá obuv
OC OLYMPIA OLOMOUC
Olomoucká 90
777 00 Velký Týnec  

Zde si můžete stáhnout reklamační formulář.

Po přijetí reklamovaného zboží bude posouzen jeho stav. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu zboží za stejné nové zboží, nebo má právo od smlouvy odstoupit. Tento výběr mezi výměnou zboží a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Ohledně výsledku a postupu pro vyřízení reklamace Vás budeme kontaktovat. 

Rozsah záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
  • nesprávné údržby,
  • zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

Záruční doba

Délka záruční doby zboží je stanovena z pravidla na 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě, že během záruční doby dojde k výměně zboží za nové, v den převzetí tohoto nového zboží začíná běžet nová záruční doba v délce 24 měsíců. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba jejím uplynutím.

Záruční list

Prodávající poskytuje spotřebiteli záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci – fakturu obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Platební brána

3D Secure

Asociace

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz