Unavené, oteklé a bolestivé nohy jsou běžnou součástí každodenního života pro mnoho lidí. Nejčastějšími důvody unavených a bolestivých nohou může být nedostatečné prokrvení dolních končetin, artrózy kloubů dolních končetin a páteře, nadváha nebo nevhodná obuv pro vaše nohy....
- Úvod
- Výměna zboží/Reklamace
1) Balík můžete vrátit na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny. Stačí obsluze Zásilkovny nahlásit náš univerzální kód 94003048 a předat zásilku. Zásilka musí obsahovat náš formulář (naleznete níže) vyplněný dle Vašeho požadavku (odstoupení od smlouvy, výměna zboží, reklamace). Jakmile zásilka dorazí k nám, bude váš požadavek vyřízen a z ceny objednávky Vám bude odečtena částka 49 Kč jako poplatek za odeslání přes Zásilkovnu.
2) Pokud nebudete chtít využít služby Zásilkovny, můžete balík odeslat jakoukoliv formou dopravy na adresu:
Dr. Kubba - zdravá obuv, Pražská 255/41, 779 00 Olomouc
Zásilka musí obsahovat náš formulář (naleznete níže) vyplněný dle Vašeho požadavku (odstoupení od smlouvy, výměna zboží, reklamace).
V případě, že Vám zakoupené zboží nebude vyhovovat, máte do 14 dnů od doručení právo na jeho vrácení a na vrácení peněz za jeho pořízení. Po zpětném obdržení zboží Vám bude na účet připsána částka objednávky (bez částky poštovného, pokud bylo hrazeno a nebyla využita služba „doprava zdarma“).
Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení.
Zboží nám zašlete prosím v originálním nepoškozeném obalu, s vyplněným formulářem pro odstoupení a s kopií dokladu o zakoupení zboží v našem obchodě. Dopravu zboží od zákazníka zpět k prodejci hradí vždy zákazník. Zásilku není možné poslat zpět na dobírku.
Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy.
V případě, že Vám zakoupené zboží nebude vyhovovat, můžete ho vyměnit za jiné zboží stejné nebo vyšší hodnoty. Při výběru nového zboží s nižší hodnotou Vám nebude moci být rozdíl částky vrácen. Po zpětném obdržení zboží zpracujeme Vaši žádost a požadované náhradní zboží Vám bezplatně zašleme na adresu uvedenou v objednávce.
Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky používání či opotřebení.
Zboží nám zašlete prosím v originálním nepoškozeném obalu, s vyplněným formulářem pro výměnu zboží, ve kterém bude specifikováno požadované náhradní zboží, a s kopií dokladu o zakoupení zboží v našem obchodě. Dopravu zboží od zákazníka zpět k prodejci hradí vždy zákazník. Zásilku není možné poslat zpět na dobírku.
Zde si můžete stáhnout formulář pro výměnu zboží.
V případě, že dojde k poškození zboží v záruční lhůtě, máte právo na jeho reklamaci.
Zboží nám zašlete prosím spolu s vyplněným reklamačním formulářem, ve kterém uveďte popis závady, a s kopií dokladu o zakoupení zboží.
Zde si můžete stáhnout reklamační formulář.
Po přijetí reklamovaného zboží bude posouzen jeho stav. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu zboží za stejné nové zboží, nebo má právo od smlouvy odstoupit. Tento výběr mezi výměnou zboží a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.
Ohledně výsledku a postupu pro vyřízení reklamace Vás budeme kontaktovat.
Rozsah záruky
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
- nesprávné údržby,
- zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.
Záruční doba
Délka záruční doby zboží je stanovena z pravidla na 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě, že během záruční doby dojde k výměně zboží za nové, v den převzetí tohoto nového zboží začíná běžet nová záruční doba v délce 24 měsíců. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba jejím uplynutím.
Záruční list
Prodávající poskytuje spotřebiteli záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci – fakturu obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.